Известие

Collapse
No announcement yet.

претрисане на мотора на алфа 1.4 тс

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • претрисане на мотора на алфа 1.4 тс

    Привет колеги
    Онзи ден докато си карах колата започна да чатка,трака и мирише на пластмаса и гума.Когато се прибрах в къщи и отворих капака на ангренажния ремък видях ужана глетка,обтяжната ролка беше се начупила и блокира и зъбите на ангренажния ремък се бяха изяли през половината по цялата дължина на ремъка.Когато се обадих на мой познат той дойде и заедно отворихме мотора установих ме че смукателния вал имаше само една здрава гърбица,а всички други бяха видимо износении и го сменихмв.Бяхме почти убедени,че имаме и криви клапани,но все пак решихме да сложим новите ремъци и запалиихме колата и измерихме и компресията всичко беше добре с изключени на това че мотора тресеше макар да показваше близо 1000об.и лампата с изображението на дюза светеше.Когато задържа педала на газта на около 2000об. тази лампа изгасва и като отпусна гата и пак светва.Да добавя че в Нова Загора нямаше сервиз в който да имат пети за зацепване на валовете.Може лида ми кажете от какво е това претрисане
    Благодаря предварително за вички мнения
    Attached Files
    Last edited by lokara; d.m.y г., 16:16.

  • #2
    колеги вариатора има ли значение как ще бъде сложен или не,защото един колега ми каза че трябва да е на средно положение този вариатор

    Comment


    • #3
      Какво ще рече на средно положение Той има две положения доколкото знам.

      При сваляне на смукателния вал, без пети не знам как сте го зацепили.
      166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
      ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

      Comment


      • #4
        Как... никак... трябва да се зацепи както трябва и може би ще спре да тресе. Лампата може би свети от сигнала на фазовия сензор на изпускателния вал. Но само може да се гадае.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          ахам,ами колеги тук в нова загора няма сервиз в който да ми предложат зацепване с пети.Казват ми оставия и ще я направим аз самият не исках да я барам повече без да си осигуря тези пети,пък за този вариатор незнам казаха ми средно положение за което и аз не съм чувал,но май тия майстори тук са само тия които не са успели да вземат диплома
          Last edited by lokara; d.m.y г., 12:32.

          Comment


          • #6
            колеги оправих претрисането,но лампата продължава да свети.Този фазов сензор на изпускателния вал скъп ли е много защото до сега не съм правил ремонт на колата освен един лагер на гавината и една помпа на хидравиката

            Comment


            • #7
              колата я оправих вече всичко е ок

              Comment


              • #8
                Това е много хубаво, но все пак напиши какъв е бил проблема и какво е решението Така темата ще е полезна и за другите потребители.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #9
                  ами коеги претрисането се оправи след като нагласихме валовете,но лампата с изображение на дюза продължава да свети.когато отидох на диагностика ми изписа грешка фазов сензор и онзи датчит който е на вариатора.На контакт грешките се изтриха,но когато запалихме колата тази грешка за фазовия сензор пак се появи и колата няма мошност.Прибрах се и презацепих на ново валовете понеже смених зъбното коело на изп.вал защото о рано сменях валовете защото имаха износени гърбици,сега коолата си върви ама трябва да се зима фазов сензор нов и смятам че всичко ще е на ред
                  Last edited by lokara; d.m.y г., 10:22.

                  Comment


                  • #10
                    колега, въртиш се в кръг според мен. хората ти казаха че тоя мотор се зацепва само с пети. на диагностика когато ти излиза грешка фазов сензор , това освен че значи повреда в сензора, може и да означава че импулсите които получава еку-то от него не са коректни поради неправилно зацепване. ако трябва върви в друг град където имат такива пети и си зацепи ремъка коректно и тогава ще се разбере какво става със сензора.
                    точка

                    Comment


                    • #11
                      разбира се че ще отида да ми зацепят валовете правилно искам колата да стане както преди,да върви пак така хубаво.А горе долу колко струват тези пети аз от 2.0тс мога да си намеря ама те няма да паснат така че ще се ходи до Сливен.А този сензор като не работи какво точно бърка?

                      Comment


                      • #12
                        колеги колата взе да не пали,когато изключа фазовия сензор колата си пали,но няма мощност.Намерих си пети за зацепване,но искам да знам вариатора в какво положение да го оставя и зъбното колело на изп.вал има голям луфт товя пречели му.дайте съвет за вариатора и колелото на изп.вал и този сензор колко струва и каква марка ще предложите

                        Comment


                        • #13
                          Колега процедурата по зацепването е следната: махаш външната шайба на коляновия вал (за пистовия ремък), на колелото под него което (което върти агренажния ремък) има белег по който наместваш буталото на първи цилиндър в ГМТ, развиваш обтяжната ролка, колелото на всмукателния и ако е нужно на изпускателния вал, слагаш петите, ремъка, опъваш обтяжната ролка и стягаш колелата на валовете. После въртиш коляновия вал 2-3 оборота и слагаш пак петите да провериш дали всичко е точно и
                          Вариатора не се пипа!!!!! Оставя се в свободно (или както там се води) положение

                          За намиране на ГМТ по принцип се ползва индикатор, който се навива наместо голямата свещ на първи цил., ако има такъв под ръка още по добре

                          В service manual има картинки на белези и т.н.

                          ---------- Post added at 22:20 ---------- Previous post was at 22:18 ----------

                          PS
                          след като я презацепиш е много вероятно да изчезне и грешката за фазовия сензор

                          Comment


                          • #14
                            И аз имах същия проблем с датчика след презацепване. Оказа се че майстора е изкривил ламарината дето минава през датчика. Кривата част трие в датчика и го разваля. Ремонт нова ролка и нов датчик. Датчика беше към 150лв преди 2-3 години. При мен лампата светваше след 2000-2500 оборота. Естествено първо правилното зацепване е задължително!
                            Alfa Romeo 145 Junior '98 1.6 TS | Газ (Бардолини)

                            Comment


                            • #15
                              мерси за отговорите надявам се утре или в други ден да я зацепя и газзззззззззззззззззззззззззззззззззз

                              Comment

                              Working...
                              X